torsdag den 28. december 2017

Sommerhus på Rømø


Jeg har altid godt kunne tænke mig at komme i sommerhus på Rømø.
Jeg mener, at jeg før har været på Rømø, men det var vidst for at komme til den tyske ø Sild.
Så jeg har ikke været på selve Rømø og set selve øen osv.

Hos DanCenter har de et stort udvalg af sommerhuse på Rømø
De har både traditionelle sommerhuse, og så har de sommerhuse, der har sauna, spa eller pool.
Ved nogen af sommerhusene følger der gratis adgang til badelandet med.
Ved mange af sommerhusene må man også gerne have hund. Det er sådan noget, som jeg ser efter, da jeg jo har min lille Fox.

Rømø har en rigtig smuk natur. Man har i hvert fald rig mulighed for at gå ture ved vandet. Rømø er omgivet af Nationalpark Vadehavet, som er et fredet naturområde.

Jeg har før skrevet, at jeg godt kunne tænke mig at holde jul i et sommerhus, men sådan har jeg det også med nytår. Jeg har altid godt kunne tænke mig at holde nytår i et sommerhus.
Jeg synes, at det ville være hyggeligt at være i sommerhus i nogen dage, og så nytårsaften kunne man få besøg af nogen venner, hvor man laver noget god mad sammen og spiller spil osv.

Hvis du gerne vil i sommerhus, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi DanCenter.
De har sommerhuse i hele Danmark. De har både store og små sommerhuse. Man kan derfor let finde et, der passer til det antal personer, som man skal af sted.

Er der nogen af jer, der har prøvet at holde nytår i et sommerhus(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar