mandag den 11. december 2017

Flotte vintersko


Lørdag aftes faldt der okay med sne. Og det sneede også om søndagen. Her til aftes har det igen sneet. Og der kommer stadigvæk sne.
Jeg har fundet mine vinterstøvler frem. Det er vigtigt med nogen gode vintersko, så ens fødder kan forblive varme.
Specielt hvis man er meget udenfor, så er det rigtig vigtigt med nogen gode vintersko. Jeg er ude flere gange dagligt, fordi at jeg har Fox. Derfor er jeg rigtig glad for, at jeg har nogen gode vintersko.

Der er mange gode steder på nettet, hvor man kan købe vintersko.
Et af stederne er Engelbert-strauss.dk
De har rigtig mange flotte vintersko
Deres vintersko er samtidig også sikkerhedssko. Derfor kan deres sikkerhedssko både bruges i fritiden og på arbejdet.



Jeg kan virkelig godt lide disse vinterstøvler. Jeg kan godt lide, at de går lidt op af benet. Så er man helt sikker på, at man ikke får sne i skoene, hvis der er kommet meget sne. Og så kan jeg også godt lide farverne.

Et andet sted hvor de har mange flotte vintersko, det er hos Zalando.dk



Jeg kan rigtig godt lide disse vinterstøvler
De går også lidt op af benene. Og så kan jeg også godt lide farverne.

Både hos Engelbert-strauss.dk og Zalando.dk er de kendt for at sælge varer af god kvalitet. Og med vintersko er det vigtigt, at de er af god kvalitet, da de netop skal kunne holde til sne og vand. Men det kan vinterskoene hos disse to hjemmesider.

Så hvis du står og skal have nogen nye vintersko i år, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi disse to hjemmesider. De har rigtig mange flotte vintersko, og jeg er allerede vild med flere af deres vintersko(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar