torsdag den 21. december 2017

Last minute


Mange kender til afbudsrejser med fly og hotel til udlandet, men man kan også få last minute ferie her i Danmark.
Hos DanCenter har de last minute sommerhuse

Man kan spare fx spare 10 % på nogen sommerhuse og 20 % på andre sommerhuse.
Deres last minute sommerhuse er gældende til den førstkommende lørdag.

Der er rigtig gode penge at spare ved deres last minute sommerhuse.
Lige nu har de blandt andet sommerhuse i Skagen.
Så hvis man står og gerne vil på en lille spontan sommerhustur, så synes jeg, at man skal overveje en af deres last minute sommerhuse.
Jeg vil i hvert fald selv kunne finde på at benytte mig af sådan et tilbud på et tidspunkt.

Hos DanCenter har de mange sommerhuse, hvor man gerne må have husdyr.
Og det er en rigtig vigtig ting for mig, da jeg gerne vil have Fox med.

De har sommerhuse over hele landet. De har traditionelle sommerhuse, og så har de luksus-sommerhuse. I deres luksus-sommerhuse er der fx pool, sauna, spa og aktivitetsrum.

Jeg elsker at være i sommerhus. Jeg har faktisk altid godt kunne tænke mig at prøve at holde jul i et sommerhus. Jeg kan forstille mig, at det er rigtig hyggeligt. Det er bare en tanke, som jeg altid har haft.
Nogen vil gerne prøve at holde jul i udlandet, og jeg vil gerne prøve at holde jul i et sommerhus.

Har I haft holdt jul i et sommerhus før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar