fredag den 28. oktober 2016

Mange muligheder


Heldigvis er det sådan i dag, at hvis man ikke tog 10. klasse i folkeskolen, så har man stadigvæk mulighed for at tage den i dag på en anden skole.

Jeg var så skoletræt i 9. klasse, at jeg holdte en sabbatår. Men jeg har siden da fået min 10. klasses eksamen.

Hotel- og Restaurantskolen har flere valgmuligheder, når det kommer til at tage en 10. klasse. Hvis man gerne vil have en 10. klasse, og man bagefter vil arbejde med noget indenfor mad, så kan man tage en 10. klasse, hvor man samtidig kommer til at arbejde mere praktisk. Specielt i køkkenet.
De har også to andre valgmuligheder, når det kommer til 10. klasse. En af dem er, hvis man gerne vil bruge et år på at forbedre sig i de boglige fag, hvor man har til hensigt at tage en gymnasial uddannelse bagefter.

Inden jeg var færdig med mit sabbatår, der vidste jeg, at jeg ville have en 10. klasses eksamen, da jeg gerne ville på HF, og det krævede, at man havde en 10. klasses eksamen.

Jeg synes, at det er godt, at man har mulighed for at tage sig en 10. klasse senere i livet, eller hvis man gerne vil forbedre sine karakter.

Har I en 10. klasses eksamen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar