mandag den 31. oktober 2016

Billeder jeg ikke har fået vist


I dette indlæg vil jeg vise jer nogen af de billeder, som jeg ikke har fået vist jer.
Jeg får ikke altid lavet indlæg om nogen af de ting, som vi laver eller af dyrene.
Så jeg tænkte at sådan et indlæg med forskellige billeder og en lille tekst under hvert billede ville være fint.
Det kan altid godt ske, at jeg har fået vist jer et par af billederne, men at jeg har glemt, at jeg har vist jer det.



De sidste tre måneder har jeg været syg tre gange.



Fox er begyndt at elske at ligge inde i brusekabinen og sove.



Fra da vi skulle holde indflytterfest.



Første gang jeg var på Starbucks.



Simba elsker at sove i vores nye stol.



Vi mødte Claus Holm, hvor vi fik smagt noget af hans lækre mad.

Det var lige nogen billeder fra min mobil, som jeg har fået taget igennem det sidste stykke tid.

I kan altid følge mig på Instagram, hvor jeg får lagt nogen billeder op, som jeg ikke får lagt op her på bloggen.
Jeg hedder dyregladpige på instagram, og jeg hedder også dyregladpige på Snapchat, hvis I vil følge mig der.

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Så sødt med lille Fox i brusekabinen, et sjovt sted at sove :) hehe

    Rikke // http://Rikse.dk

    SvarSlet