mandag den 31. oktober 2016

En serie jeg ønsker mig i julegave


Lige om lidt skal jeg til og lave ønskeliste med de ting, jeg ønsker mig i julegave til min tvillingsøster, Kamilla.

På ønskelisten kommer der til at stå flere serier, som jeg ønsker mig.

En af disse serier er Ved Stillebækken
Det er en gammel serie, men jeg har næsten først lige fået kendskab til den.



Jeg synes, at den lyder god. Jeg elsker gamle serier. Eller serier der foregår i gamle dage.
Der er bare en helt særlig stemning i de serier.

Serien handler om livet i en by, som foregår i 50'erne. Man følger så folkene i byens liv.

Den lyder lige som noget for mig. Jeg ved ikke helt, om det er en serie, som jeg og Casper kommer til at se sammen. Jeg ved ikke helt, om det er en serie for ham. Det er jeg lidt i tvivl om.

Det er lidt blandet med, hvad han synes om sådan nogen serier, der foregår i gamle dage.
Han har fx heller ikke set Badehotellet, selvom jeg på en måde tror, at Badehotellet er noget for ham.

Har I set Ved Stillebækken før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar