fredag den 28. august 2020

Lækkert nattøj fra Hunkemôller.dk


Der er ikke noget hyggeligere end at tulle rundt i nattøj eller afslapningstøj derhjemme. Eller at hoppe i ens nattøj om aftenen og sidde og se fjernsyn.
Jeg sover personligt selv i en t-shirt, men jeg har noget afslapningstøj, som jeg godt kan lide at tulle rundt i om aftenen. Det er bare et par løse bukser og en t-shirt.

Hos Hunkemôller.dk har de et stort udvalg af nattøj og afslapningstøj.
De har både natkjoler, pyjamasbukser, t-shirts, toppe og en masse andet nattøj.

Jeg har fundet nogle pyjamas sæt som jeg rigtig godt kan lide.



Dette fine blå natttøj sæt er virkelig sødt. Og det ser rigtig behageligt ud.



Det her sæt nattøj er lige noget for mig. Denne pyjamas er noget, som jeg godt kunne finde på at sove i.

Begge sæt nattøj er noget, der fx fungerer rigtig fint om sommeren, da det godt kan være varmt om natten, og der er det fint med nogle korte shorts og en t-shirt eller en top.

Hvis man mere er til lange bukser, så har de også nogle rigtig fine natbukser, der er lange.
Hvis man mere er til en lang natkjole eller en stor t-shirt at sove i, så har de også nogle big-shirts. Også kaldet for en lang t-shirt eller en natkjole. Der har de også rigtig mange fine, som jeg også godt kunne finde på at sove i.

For mig, der skal nattøj være behageligt, og for mig skal det ikke sidde og stramme alle mulige steder. Jeg kan godt lide nattøj, der sidder løst, og det har de heldigvis meget af inde på Hunkemôllers hjemmeside.

Jeg synes, at I skal tage et smut forbi deres hjemmeside og se deres store udvalg af lækre produkter(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar