mandag den 24. august 2020

En tur til Himmelbjerget


I lørdags var jeg, Brian, Fox og Thea en tur på Himmelbjerget.
Det var første gang, at jeg så Himmelbjerget. Det er noget, som jeg længe gerne har ville se. Og nu fik jeg endelig set det.

Men et bjerg er måske så meget sagt. Synes ikke, at det var en lang gåtur derop. Men der var en rigtig smuk udsigt. Der var også et tårn, som man kunne komme op i for 10kr.



Det var tårnet, der stod på Himmelbjerget.





Bagefter tog vi et smut til Silkeborg Søerne. Der kan man nemlig sætte ens båd i og sejle på søerne og fiske. Og det har jeg og Brian overvejet. Så vi ville lige tjekke, hvordan det så ud med slæbested osv. Der var rigtig hyggelig. Der var både minigolf, kiosk og legeplads.

I går var vi i svømmehallen. Eller jeg svømmede ikke. Jeg sad bare og kiggede på. Senere havde vi besøg af min veninde, Camilla og hendes kæreste og deres to drenge.

Så det var en rigtig god og hyggelig weekend(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar