fredag den 21. juni 2019

Vi skal til London


Weee, enten i år eller næste år skal jeg og Brian til London.
Det afhænger lidt af hvor mange feriedage, at han har tilbage i dette ferieår.

Jeg glæder mig SÅ meget til, at vi skal til London.
Der er så mange ting, som jeg gerne vil vise Brian.

Hos Spies har de rejser til London

De har både fly+hotel, som man kan booke sammen, men hvis man kun ønsker at booke hotel igennem dem, så kan man også finde hoteller hos dem.

De har rigtig mange fine hoteller i London. De har hoteller forskellige steder i London, så man kan nemt finde et hotel i den bydel, som man gerne vil bo i.

Derudover kan man også læse om London inde på deres hjemmeside.
Man kan fx læse om spisesteder og bylivet. Hvor man kan få inspiration til, hvor man skal spise henne.
Man kan også læse om hvilke seværdigheder og attraktioner, der er i London.
Det er en god guide, hvis man ikke har været i London før.
Man kan også læse om Londons mange shoppingmuligheder.

Når vi skal til London, så skal vi i hvert fald se Big Ben og London Eye. Begge steder har jeg set, men jeg synes, at Brian også skal se dem, og så vil jeg gerne gense stederne.
Derudover skal vi (selvfølgelig) i Mumi butikken, Disney butikken og Primark.
Vi skal også på Oxford Street.
Der er mange andre ting, som jeg gerne vil se og gense i London.
Så vi får i hvert fald nok at lave i de dage, hvor vi er derover.

Kan I anbefale nogle seværdigheder i London(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar