fredag den 28. juni 2019

Det overvejer jeg at købe til mine to nevøer


Mine to nevøer fylder inden længe 1 år. Og de skal selvfølgelig have fødselsdagsgaver af deres Moster Heidi.

Jeg er allerede gået i tænkeboks over, hvad jeg skal købe til dem.
Skal jeg købe det samme til dem begge to? Eller skal de have noget forskelligt?
Jeg er i tvivl, fordi hvis den ene har et stykke legetøj, så vil den anden have fat i det, som den anden sidder med osv.
Så, om de vil få brugt to af det samme legetøj, det ved jeg ikke.
Jeg er så meget i tvivl.
Det kan også være, at jeg finder på to forskellige gaver, og så kan de lege med hinandens.
De deler jo legetøj med hinanden.
De er tvillinger, ligesom jeg selv er.

Jeg har overvejet at købe noget fra det populære mærke Sebra
De har rigtig mange pæne og sjove ting. Man kan købe produkter fra Sebra inde hos Kære Børn.
Kære Børn har både en webshop og fysiske butikker.

Jeg har overvejet nogle af disse ting til at give drengene i gave.





Og så havde jeg overvejet denne her også, men den er jeg kommet i tvivl om.
Altså den på billedet nedenunder denne tekst.



Jeg havde lidt overvejet sådan en til hver af drengene, og så vil jeg købe noget andet ved siden af.
Men tallerknerne er nok mere til drengenes forældre. Drengene er nok lidt ligeglad med, hvad de spiser af. Så er mere for at gøre det nemt for forældrene ved, at man kan opdele maden på sådan en tallerken.
Så den er jeg altså i tvivl om.
De kan allerede meget selv, og de kan jo lege osv. Så tænker, at gaven måske skal være noget til drengene, som de kan lege med.

Kære Børn har mange andre kendte mærker. De har fx med børnemotiver som Postmand Per, Paw Patrol og Gurli Gris. De har et stort udvalg af tøj, service, barnevogne, klapvogne og legetøj til børn.

Jeg har dog heldigvis noget tid til at tænke over, hvad jeg skal give drengene i gave(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar