onsdag den 8. marts 2017

Flot hundetegn fra Smartdog.dk


Efter at jeg og Fox flyttede, der har han skulle have et nyt hundetegn.
Det er vigtigt, at ens hund har et hundetegn, fordi hvis den løber væk, så kan dem, der finder ens hund altid kontakte en. Men man kan også få en bøde for ikke at have hundetegn på sin hund.
Så vi har altid gået meget op i, at Fox' hundetegn var opdateret med telefonnummer og adresse osv.

Fox har været så utrolig heldig at modtage et rigtig flot hundetegn fra Smartdog.dk

Det er tydeligt at mærke og se hvor god kvalitet, at hundetegnet er i. Jeg synes, at hundetegnet er rigtig flot, og det er flot graveret.



Fox har været så heldig at modtage et hundetegn magen til det på billedet her ovenover.
Fox' hundetegn er i størrelse Small, og det passer rigtig godt til hans størrelse.
Dette hundetegn fås både i sølv i rustfrit stål eller i guld i messing.
Og dette hundetegn fås i flere størrelser.
Af hundetegn i rustfrit stål og messing, der finder du også hundetegn som hjerter og firkantede.





Jeg har redigeret mit telefonnummer væk på billederne. Det er derfor, at I blandt andet kan se lidt mærker på hundetegnet. Disse mærker er der ikke i virkeligheden.

Det var svært at få taget nogen gode billeder af Fox med hundetegnet på. Blandet andet fordi at han har sådan en stor pels, så man kan ikke helt se det for pelsen.

Igen, så synes jeg, at det er et utroligt smukt hundetegn. Det passer samtidig til hans halsbånd, hvor der også er kødben på.

Smartdog.dk har en masse andre flotte hundetegn. I kan finde alle deres kategorier med hundetegn lige her

Smartdog.dk har udover dem i sølv i rustfrit stål og dem i guld i messing også hundetegn, der er lavet i rustfrit stål, hvor der på forsiden er et motiv.

De har rigtig mange motiver at vælge imellem. Her er to, som jeg synes, der er rigtig søde.





Når man køber et hundetegn ved Smartdog.dk så er graveringen og leveringen gratis.
Så man betaler kun for hundetegnet.

Det er lovpligtigt, at hunde skal bære hundetegn, når de er 4 måneder.

Hvis man har kat, og de har halsbånd på, så kan man med fordel købe et hundetegn til kattens halsbånd, så andre kan se, at katten har en ejer.

Det er virkelig vigtigt, at hunden bærer er hundetegn. Så hvis I står og mangler et hundetegn til jeres hund eller til jeres kat, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi deres store udvalg af hundetegn.

Derudover kan jeg selvfølgelig også anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden uanset hvad, da de har virkelig mange lækre ting som godbidder eller hundesenge osv.

Jeg og Fox er begge rigtig glade for hans nye hundetegn(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

1 kommentar:

  1. Måske en idé at skrive noget om hvad der skal stå på et hundetegn for at det lovligt, har set flere som mangler noget af informationen, og så risikerer man jo stadig en bøde (for ikke at tale om at det svært for folk at hjælpe hunden hjem)

    SvarSlet