tirsdag den 28. marts 2017

En nyhed hos Smartdog.dk: En SmartdogBox


De fleste kender de der Goodieboxe, eller hvad de nu hedder. Hvor man får nogen skønhedsprodukter hver måned. Jeg holder mig personligt mest til de samme produkter.

Men jeg elsker til gengæld at prøve nye ting til Fox. Og Smartdog.dk har lanceret en nyhed, som lige er noget for mig og for andre hunde-mennesker.

De har lanceret SmartdogBox.dk
Det er en box, som man modtager hver måned med en masse lækre ting i til ens hund.
De har hele 8 forskellige boxe at vælge imellem samt, at du kan vælge den størrelse, der passer bedst til din hund.

Hvis I bestiller en SmartdogBox, så må I meget gerne henne ved kassen under henvisning skrive mit navn Heidi W. Nielsen og min mail heidiwn@live.dk
Så kan de se, at I har læst om konceptet igennem mig.

Udover lækre ting til ens hund, så er der hver måned et gavekort på 50kr. til Smartdog.dk
Smartdog.dk sælger både hundemad, legetøj, godbidder, plejeprodukter, liner, halsbånd og hundesenge og meget andet til hunde.



En af de boxe, som man kan vælge imellem, det er MixBoxen
Den indeholder både legetøj og godbidder.
Der er mindst 3 stykker legetøj og 3 forskellige slags godbidder i.
Plus, at man jo får et gavekort på 50kr. til Smartdog.dk



En anden box, som man kan vælge, det er GodbidsBoxen "Den Naturlige"
I den er der mindst 4 forskellige slags naturlige godbidder. Nogen gange er der endda flere end kun de 4 slags.
Udover godbidder så får man også her et gavekort på 50kr. til Smartdog.dk

Udover disse to boxe, så har de blandt andet også boxe kun med legetøj, hvor nogen af dem specielt er gode til de hunde, der let bider deres legetøj i stykker.

Når man tilmelder sig deres SmartdogBox, så er der ingen binding, så længe at man opsiger inden den 20. i måneden.

De har boxe, der koster helt ned til 89kr. om måneden afhængig af, hvad størrelsen man nu vælger.

Jeg synes, at det er en rigtig god måde at prøve nye produkter til ens hund på.
Hvis man så finder ud af, at der er nogen bestemte godbidder fx, som ens hund er helt vilde med.
Så kan man jo bruge gavekortet, som man har fået med, på de godbidder.

Men husk hvis I tilmelder jer en box, så må I meget gerne oplyse mit navn Heidi W. Nielsen
og mail heidiwn@live.dk i feltet med henvisning henne ved kassen, så de kan se, at I har set det her igennem mig.

Indholdet i hver box har en højere værdi end, hvad man betaler. Så man får meget mere ud af det end, hvis man gik ud og købte tingene i fx en butik. Så der er samtidig gode penge at spare(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar