torsdag den 24. marts 2016

Skolefoto i folkeskolen


Jeg faldt lige over en artikel inde på Vi Unges hjemmeside omkring tips til at få et godt skolefoto.
Der kom jeg til at tænke tilbage til til, da jeg gik i folkeskolen.

Jeg elskede nemlig at få taget skolefoto
Jeg elskede specielt, når vi fik dem, så jeg kunne se hvor godt (eller mindre godt) mit billede var blevet. Jeg har dog altid været tilfreds med mine billeder. Det jeg var mest tilfreds med, nu hvor jeg tænker tilbage, det var det, som jeg fik taget i 7 klasse.

Jeg har desværre ikke nogen af mine skolefotos på computeren, så jeg kan ikke vise jer nogen af dem, selvom jeg gerne ville.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg altid godt har kunne lide, når der skulle tages skolefotos. Men jeg var i hvert fald vild med det. Jeg glædede mig altid. Og jeg sørgede altid for at have pænt tøj på, og at mit hår sad godt osv.

Kunne I godt lide at få taget skolefoto(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar