lørdag den 26. marts 2016

Julen varer lige til påske


Man plejer at sige, at julen varer lige til påske. Og det kan man egentlig godt sige, at den gør herhjemme. Vi har glemt at få noget af vores julepynt ned. Så der er stadigvæk et par Trip Trap nisser inde i stuen, en julemus på mit skrivebord, et juleklip der hænger ude i gangen og et julehjerte ude i badeværelset, samt vi stadigvæk har en pose æbleskiver i fryseren

Men der er vel ingen, der siger, at man ikke kan spise æbleskiver hele året?
Men jeg kommer til at tænke på de æbleskiver hver gang, at jeg tager noget fra fryseren.
Så de skal nok snart spises. Kan være, at vi kan få det gjort her i påsken.
Jeg fik faktisk ikke spist så mange æbleskiver sidste jul, som jeg plejer.
Så det er nok derfor, at vi stadigvæk har en pose æbleskiver liggende i fryseren. Altså fordi vi ikke fik spist så mange æbleskiver sidste år, som vi plejer.

Ej, nu får jeg virkelig helt lyst til æbleskiver. Nu overvejer jeg altså virkelig, om jeg skal lave nogen.

Men jeg tror, at jeg venter med at lave dem til, når Casper engang har fået fri(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar