lørdag den 20. februar 2016

Vores Valentinsdag


Selvom det er ved at være en uge siden, at det var Valentinsdag, så skal I ikke snydes for at høre om min og Caspers Valentinsdag.
Der skete ikke det vilde. Altså vi var ikke ude at spise eller noget.
Vi har engang været ude at spise på Valentinsdag og bagefter var vi inde og se stand-up.
Men ofte er der så mange på restauranterne den dag, og det kan jeg ikke overskue psykisk med at skulle sidde så tæt op af andre.

Men selvom vi var herhjemme, så var det en skøn Valentinsdag
Casper havde købt morgenmad ved bageren, og så gav han mig den smukkeste buket blomster, som virkelig duftede så skønt.



De smukke blomster jeg fik

Jeg havde bestilt en kurv på nettet med nogen forskellige ting i som fx chokolade.
Men der manglede dog to af tingene, som jeg havde bestilt. Det irriterede mig grænseløst.
Nå, men jeg har fået pengene tilbage for de ting, der manglede, samt at jeg fik pengene tilbage for leveringen som et plaster på såret. Så det var sødt af dem.
Men jeg havde så lavet et personligt kort inde på hjemmesiden, som kom sammen med kurven.



Jeg synes selv, at det er en fin lille kurv, som jeg gav ham.
Og Casper blev også rigtig glad for den.

Vi havde i hvert fald en rigtig hyggelig og afslappende dag(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar