tirsdag den 6. oktober 2015

Træt og stresset


For tiden føler jeg mig ret stresset, fordi jeg er bagud med lektierne i skolen. Jeg synes, at jeg har svært ved at tage mig sammen til at lave lektier. Jeg får da lavet nogen lektier, men det er bare ikke så meget, som jeg egentlig skulle.
Tanken om at jeg er bagud, den lurer hele tiden i baghovedet.

Samtidig har jeg ikke sovet godt de sidste par nætter. Jeg har haft svært ved at falde i søvn, og når jeg så er vågnet om natten, så har det tit endt med, at jeg har ligget og kigget på min mobil i flere timer, fordi jeg havde svært ved at falde i søvn.
Samtidig har jeg haft nogen underlige drømme. Når jeg har underlige drømme, så sover jeg ikke godt. Okay, det er måske de færreste, som gør det, når de har underlige drømme.
Samtidig når jeg har skulle sove til eftermiddag, så har jeg heller ikke sovet godt, så har jeg følt, at jeg ikke har sovet. Den ene dag havde jeg heller ikke sovet særlig meget, og i dag var klokken mere end, hvad jeg troede, men jeg følte ikke, at jeg havde sovet.

Jeg håber, at jeg snart kommer til at sove bedre om natten. Fordi det er træls det med at falde i søvn, og så når jeg vågner at ligge og kigge på mobil i flere timer om natten, eller det med at man falder i søvn, men man føler bare slet ikke, at man har sovet.

Jeg har sikkert også lettere ved at føle mig stresset, når jeg ikke får sovet ordentligt.
Og ofte kan man også have problemer med at sove ordentligt, hvis man er stresset, så de to ting hænger sikkert sammen.

Jeg håber i hvert fald, at jeg snart kommer til at sove bedre igen(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Hej søde,
    det er altid svært når den gode søvn ikke er der, for det er god søvn, som giver energi, så forstår godt at du er træt og føler dig stresset med skole osv.
    Jeg vil sige, at jeg tager hatten af for, at du klarer dit studie trods sygdom.
    Jeg ved hvor hårdt det er for min datter at klare studie og så være syg og ikke sove for smerter osv.
    Knus og håber du kommer ind i en soverytme :-)

    SvarSlet