mandag den 4. januar 2021

Mine julegaver

 

Jeg elsker at se, hvad andre har fået i julegave. Derfor vil jeg også gerne vise mine frem.

Som jeg altid plejer at skrive, så er det ikke for at blære mig. Jeg ved, der sidder nogen derude, der ikke har fået særlig mange gaver. Jeg er rigtig taknemmelig for dem, som jeg har fået.

Men her kommer mine julegaver.

Klarborg lysestager, Klarborg nisser, Klarborg LED kalenderlys, julekalenderen Station 7-9-13 på DVD og julekalenderen Kikkebakke Boligby på dvd.


 

Tre Mumi krus og to Mumi figurer.

Sengetøj.

En DKNY taske.


 

Et Rosendahl Grand Cru fad, et par sko, et nyt cover til min mobil, en USB lader, der har indbygget, så man kan høre musik fra mobilen og tale håndfrit, og et billede af mig og min søster.

En dørmåtte.

Af Brian fik jeg julekalenderen Kikkebakke Boligby, coveret til mobilen, den der USB lader og dørmåtten.

Jeg er rigtig glad og taknemmelig for alle mine gaver. Jeg har ikke noget, der skal byttes i år.

Jeg håber, at I havde en god juleaften, og at I fik nogle gode gaver(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar