tirsdag den 14. juli 2020

Jeg vandt en lækker kurv fra apoteket


Jeg deltog i en spørgeundersøgelse, da jeg engang var på apoteket for nyligt. Og der ville de udtrække en vinder, og der var jeg vinderen af en kurv med nogle lækre produkter fra apoteket.

Jeg vil vise jer frem hvilke ting, der var i min kurv.





I kurven var der en "maske" til hænderne i form af nogle handsker, som man skulle have på i 20 min. Der var en "maske" til fødderne i form af nogle sokker, som man skulle have på i 20 min.
Og der var to ansigtsmasker. Thea fik ansigtsmaskerne og den til hænderne.
I går havde hun en ansigtsmaske på og den til hænderne, og jeg havde den til fødderne på.
Thea går for tiden meget op i ansigtsmasker. Hun har ikke behov for dem, men hun synes, at det er spændende at bruge dem.



Derudover var der en flaske med noget til at fjerne make-up med, en intimsæbe, en solspray og en after sun, nogle vitaminpiller til kvinder og nogle Pikasol, som er fiskeolie piller.

Jeg blev vildt glad for at vinde. Er ikke så tit, at jeg vinder, men er også kun mest i perioder, at jeg deltager i konkurrencer. Men det her var min præmie(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar