fredag den 19. juni 2020

Husk at beskytte huden mod solen


Jeg elsker, når solen skinner. Eller det gør mange af os nok. Men den weekend, hvor min søster og hendes mand var på besøg, der dummede jeg mig groft. Vi skulle ud og fiske, og solen skinnede dejligt. Jeg var så dum ikke at tage solcreme på.
For første gang i mit liv, der blev jeg solskoldet.
Dagen efter skulle jeg ikke opholde mig længe udenfor før, at jeg følte, at det brændte på huden. Jeg tog derfor solcreme på flere gange, men der skulle stadigvæk ikke meget til før, at jeg følte, at min hud brændte.
Det var værst på min ene skulder og min ene arm.

Normalt er jeg god til at tage solcreme på. Og det er, fordi at jeg er rigtig bange for at få kræft.
Så derfor husker jeg som regel at tage solcreme på.

Hos Med24.dk har de et stort udvalg af solcremer. De fører nogle af de mest kendte mærker indenfor solcremer. De fører blandt andet mærkerne Derma, Labello, Vichy, La Roche og Beautè Pacifique samt mange andre kendte mærker.

Udover solcremer, så har de også aftersun og læbepomader, der beskytter mod solen.
De har solcremer i sprayform, som gel og som creme.
De har virkelig et stort udvalg af solcremer

Personligt bruger vi Derma herhjemme, og det har jeg brugt i mange år. Jeg bruger også en aftersun i ansigtet om aftenen, når jeg har været meget udenfor. Der kan mit ansigt godt føles varmt, på trods af, at jeg har taget solcreme på. En aftersun køler på en måde mit ansigt.



Jeg bruger en faktor 20, men jeg tror, at jeg skal til at bruge en lidt højere faktor, da jeg på det seneste ikke synes, at den har dækket nok.

Når man bruger solcreme, så er det vigtigt, at man husker at smøre sig ind flere gange. Det gælder hvis, man har badet, eller hvis man sveder meget. På trods af at de ofte er vandfaste, så er det en god ide at smøre sig ind endnu en gang. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.



Hos Med24.dk sælger de ikke kun solbeskyttelse. De har alt, hvad man bruger i hverdagen.
De har blandt andet køkkenartikler som fryseposer, de har skønhedsprodukter såsom ansigtsmasker og makeup, de har kosttilskud såsom vitaminpiller, de har ting til dyr såsom hundeshampoo, og de har mad og drikke derinde. Blandt andet har de et stort udvalg af glutenfrie produkter.

Det er en hjemmeside, hvor man hurtigt kan få en masse tid til at gå med at kigge, da de har sådan et stort og fantastisk udvalg.
Det er en hjemmeside, som jeg stærkt kan anbefale andre.

Husk at beskytte jer mod solen. Hvis I står og mangler solcreme eller andre produkter til at beskytte huden mod solen, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Med24.dks store udvalg af produkter til at beskytte huden med(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar