torsdag den 9. januar 2020

Året der gik i billeder


Her kommer et indlæg med året, der gik i billeder.
Til hvert nytår kan jeg godt lide at se tilbage på året, der gik.


Jeg og Kamilla var gudmødre for vores to nevøer.



I fødselsdagsgave af Brian fik jeg blandt andet mit længe ønsket æbletræ.



Vi var blandt andet i Esbjerg på en endags tur, hvor vi så de hvide mænd ved havet.



Jeg fik set hvor Krummerne var optaget.



Vi fik sat tomatplanter op af muren.



Vi fik en jacuzzi af min mor.



Vi var på sommerferie omkring Blokhus.



Jeg og Brian fik en ny hobby sammen. Nemlig at fiske.



Jeg og Brian var i Berlin.



Brian holdte for første gang jul ved min mor.

Det var året, der gik i billeder. Jeg vil også vise jer i et andet indlæg billeder af mine to babyer fra året, der gik(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar