mandag den 9. december 2019

Hvis loftet er for lille


Jeg og Brian har været i gang med at flytte mine ting over til ham. I den forbindelse har jeg fået sorteret en del ud i mine ting.
Der var fx nogle ting, der skulle smides ud, andre skulle til genbrug, og noget andet skal jeg have sat til salg, og så var der det, der bare skulle op på Brians loft.

Brian har heldigvis et loft, hvor jeg kan have de ting, som jeg vil gemme, men som jeg ikke skal bruge. Nu er hans loft også fyldt godt op. Hans loft er ikke så stort, og han har i forvejen nogle af sine egne ting stående.

Hvis man har brug for et sted til opbevaring af ting i København og omegn, så er der heldigvis en del muligheder for det.
Hos Pelican Self Storage tilbyder de opbevaringsrum, som man kan leje.
De har opbevaringsrum 11 forskellige steder.
Blandt andet har de opbevaringsrum på Sydhavnen og Østerbro.
De har også i Valby, Brøndby og Hillerød.
I kan se en liste over alle deres lokationer lige her.

Nogle af de fordele, der er ved at leje et opbevaringsrum hos Pelican Self Storage er, at de har en høj sikkerhed alle 24 timer i døgnet. Man har adgang til ens opbevaringsrum alle dage fra kl. 5.30-24.00. Hvis man derfor står og mangler noget sent lørdag aften, så kan man køre hen til ens opbevaringsrum og hente det, som man står og mangler.
Derudover kan man låne en gratis trailer hos dem.

De har forskellige størrelser på deres rum. Fx har de et lille rum, som kan indeholde 4-6 almindelige flyttekasser.
De har også et, der kan indeholde 8-12 almindelige flyttekasser. Dette opbevaringsrum er også ideelt til opbevaring af dæk. Hvis man bor i lejlighed, og man har en bil, så kan det være en god ide at leje et opbevaringsrum til ens vinter- eller sommerdæk.
De har også endnu større opbevaringsrum. De har opbevaringsrum, der kan indeholde flyttekasser og møbler tilsvarende til et helt hus.

Brian havde talt om, at det var lige før, at vi skulle have lejet et opbevaringsrum på grund af, at hans loft er så lille. Men det går lige an. Men nu er der ikke plads til flere ting på hans loft.

Men jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi Pelican Self Storage, hvor I kan læse mere om den(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar