torsdag den 21. november 2019

Vores lille Charlie blev indlagt


I lørdags blev vores lille Charlie indlagt på dyrehospitalet.
Hun ville hverken spise eller drikke.
Det havde stået på i to dage. Hun var helt dvask.
De tog nogle blodprøver. Det viste, at hun måske havde en lille infektion i kroppen.
De tog nogle flere blodprøver, men de viste ikke noget.
De gav hende noget mad på tube, som skulle give katte energi.
De gav hende også drop med væske.
I tirsdags tog jeg ud for at besøge hende.





Jeg fik hende med hjem den dag. Da jeg arbejder hjemmefra, så kan jeg nemlig holde øje med, om hun spiser og drikker.
Hun er begyndt at spise og drikke igen. Men hun er stadigvæk ikke helt på toppen.
Hun får en pille hver dag, som skal øge hendes appetit.
Det skal vi forsætte med hen over weekenden. Mandag skal vi stoppe med den pille. Så skal vi se, om hun fortsæt spiser og drikker.

Hvis hun ryger tilbage med ikke at spise og drikke, så skal de have hende ind, hvor de vil tage en masse prøver og se, om de så kan finde ud af, hvad der er galt med hende.

Jeg er så glad for, at vi har fået vores lille Charlie hjem igen.
Nu håber jeg bare, at hun snart får det bedre og bliver sig selv igen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar