søndag den 21. april 2019

Min lillesøster skal nonfirmeres på lørdag


På lørdag skal min lillesøster nonfirmeres. Hun har valgt ikke at blive konfirmeres. Hun "skal" derfor nonfirmeres.
Vi skal til hendes nonfirmation på lørdag.

Jeg og min tvillingsøster, Kamilla, skal holde en tale for hende. Det er en tale, som vi holder sammen. Det minder mig faktisk om, at jeg har lovet Kamilla at få den skrevet færdig senest i dag.
Så jeg må da nok heller til at komme i gang.
Eller jeg er næsten færdig med den, men jeg mangler lige lidt.

Jeg har i dag foldet sange for min mor og lagt dem i en fin sangskjuler, som forestiller en Iphone.

Jeg glæder mig til hendes nonfirmation. Det bliver holdt i et lille hus ude i en skov. Det hus er rigtig en form for et teater eller sådan noget, men hvor man kan leje et festlokale.
Der er blevet bestilt mad udefra. Og til hovedret er der buffet. Og jeg elsker buffet.

Min mor og lillesøster har virkelig givet den gas med dekorationen. Der kommer små bolsjer på bordet, hvor der står min lillesøsters navn på, og der er købt lys, lysestager og bordløber osv. Min lillesøster og min mor er begge rigtig gode til at indretning og til at designe, så er sikker på, at det nok skal blive godt.

Jeg skal også lige finde ud af hvilken taske, som jeg skal have med. Og hvilke sko, som jeg skal have på. Ja, der er faktisk mange ting, som jeg skal have styr på.
Så jeg må nok heller komme i gang(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar