onsdag den 9. maj 2018

Ting med Star Wars


Brian er en ret stor Star Wars-fan. Så jeg ville gerne forkæle ham med nogen ting med Star Wars.

Jeg har fundet disse Star Wars-ting inde på Gaveideer.dk
Jeg er blevet helt vild med den hjemmeside. De har simpelthen så mega mange fede ting.
De har virkelig alt muligt spændende derinde. De har både oplevelsesgaver, ting til alle husets rum og ting til udenfor.
De har fx skrabekort som et verdenskort, hvor man skal skrabe de lande, som man har været i, eller 100 øl, som man skal smage inden, at man dør, og så skal man skrabe de øl, som man har smagt osv.
De har nøgleringe med Emoji, nøglebræt, oppustelig ølkøler, bogmærker, en rejsedagbog, guirtarformet salatbestik og kuglepenne osv. Jeg elsker sådan en hjemmeside med sjove men praktiske ting.

Tilbage til Star Wars-ting. De har en side specifikt med ting med Star Wars

De har både dørmåtter, lamper, nøglering, badedyr, bamser, krus, forklæde, paraply og pizzaskærer samt meget andet.





Den første ting jeg gav Brian, det er denne bordskåner som forestiller Dødsstjernen.
Vi bruger den udover som bordskåner også som et pynte-bræt, hvor vi har nogen forskellige ting stående på som vores vitaminer osv.
Det ser så godt ud, og det gør, at det ser mindre rodet ud, nu når tingene står på noget.
Vi bruger den også til at stille en varm bageplade på, når vi har bagt. Der plejer vi at bruge to-tre bordskånere til at stille bagepladen på, men Dødsstjernen er større end en normal bordskåner, så her er det nødvendigt kun at bruge den.

Men man kan også bruge den som skærebræt. Det er lavet i glas, og det kan godt tåle at blive brugt til skærebræt og til varme ting.



Den anden ting er denne mega fede Star Wars-dørmåtte.
Brian havde ikke en udendørs dørmåtte, og det har vi manglet, så man lige kan tørre skoene af inden, at man går indenfor.
Den er rigtig god, og så er den rigtig flot.

Brian er rigtig glad for disse ting med Star Wars, som han har fået. Og når han har haft gæster, så har de også kommenteret på disse ting med, at de synes, at det er nogen flotte ting.

Nu er jeg ikke den store fan af Star Wars. Jeg har faktisk kun set en af filmene. Men selvom jeg ikke kender så meget til Star Wars, så synes jeg, at tingene er mega fede, og de er også rigtig praktiske.

Jeg har bestilt flere ting hjem fra denne skønne hjemmeside, og dem vil jeg vise jer i nogen andre indlæg.

Jeg og Kamilla har også bestilt en Mors-dags gave til vores mor inde fra hjemmesiden. Men kan ikke røbe lige nu, hvad det er, da hun måske læser med(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar