tirsdag den 29. december 2015

Mine julegaver


Jeg har haft en rigtig god jul. I år holdte vi jul ved Caspers forældre.

Jeg har fået nogen rigtig gode gaver, som jeg gerne vil vise jer. Jeg elsker selv at se, hvad andre har fået i gave.



To kopper fra Rosendahl Grand Cru Soft, opbevaringskrukker fra Bodum, en Trip Trap Nisse, en magnet med Matador, Castle sæson 7 og penge.



Et ægte silketørklæde fra Indien, en ske til at tage dej op med fx cupcakes, form til cupcakes og en kat i glas.



En springform med Mumitroldene, to puslespil med Mumitroldene, tre krus med Mumitroldene, et glas med Mumitroldene, et postkort med Mumitroldene og tre billedrammer med postort i af Mumitroldene.



Af Casper fik jeg en ny mobil. En Sony Ericsson Xperia Z3 Compact. Jeg er så glad for den. Jeg har længe gået og brokket mig over min gamle, som der ofte var problemer med.
Jeg har altid været glad for Sony Ericsson, og jeg havde også sagt til Casper, at min næste
mobil skulle være en Sony Ericsson.
Jeg er så glad og taknemmelig over, at han har givet mig en ny mobil i julegave.

Af fællesgaver fik jeg og Casper de to Rosendahl Grand Cru kopper, glasfiguren med en kat og et gavekort til Fona, men gavekortet er ikke med på billedet, da det ligger ved min mor.

Ej, jeg har lige opdaget, at jeg helt har glemt at skrive, at jeg også har fået en eyeliner fra Nilens Jord. Den er svær at se, men den er på det første billede. Derfor glemte jeg helt at skrive, at jeg også havde fået den, fordi den er så svær at se på billedet.

Jeg er virkelig så glad og taknemmelig for de julegaver, som jeg har fået(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine gaver.

    Jeg har den samme mobil - bare i hvid. Jeg elsker den :)

    Håber du har haft en god jul & godt nytår <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
  2. Lækkert, nyt bolig/køkken grej dur :D

    - Anne www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet